välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg under oktober 2010

Av josefine lundgren - 27 oktober 2010 19:32

jag vill få berätta, bara för dig

förklara mina drömmar, av mig

för jag kan se


du kan berätta, det du vill säg

kan ta det som en man, fast jag är tjej

jag vill bara få dig le


vill du lämna mig, är det inte okej

tvingar du mig, så säger jag nej

dom kommer få mig till att be

 

Av josefine lundgren - 26 oktober 2010 19:49

snälla säg att du bryr dig

jag vet att du vill

du betyder allt för mig

utan dig står allt still


vill ha dig vid min sida

jag vill få dig att le

snälla låt mig slippa lida

du är allt jag kan se


jag saknar dig, det måste du förstå

jag kan inte förklara

släpp mig inte, låt mig inte gå

det enda jag vill, är att du ska besvara

    

Av josefine lundgren - 26 oktober 2010 10:01

skolan är tråkigt, skolan suger röv

ute på marken, massa färgglada löv

klassen håller käften, någongång då & då

men mestadels, kan man ingen koncentration få

men så kan det va, när man är en liten klass

nu ska jag ut & skit på dass


(har ingen humör idag)

 

Av josefine lundgren - 25 oktober 2010 19:25

låten skrevs från hjärtat, och det känns så bra

att äntligen få ut, allt jag tycker idag

jag vill få dig att förstå, att jag inte menar illa

jag försöker klättra upp, men jag bara börjar trilla

jag vill vara i din närhet, och känna din kropp

mitt hjärta säger kämpa, men ni säger stopp

 

Av josefine lundgren - 20 oktober 2010 17:58

försök att känn det jag känner

lyssna på dig själv, inte bara på dina vänner

gör som du själv vill, det är ditt eget val

nu ska jag vara tyst, fast jag vill hålla ett tal

du vill att jag ska, låta dig få vara

men kärleken jag har, vill jag att du ska besvara

Av josefine lundgren - 17 oktober 2010 20:57

när det handlar om kärlek, känns ingenting lätt

man tror att man kan allt, men inget blir rätt

man säger fel saker, och saker kan gå snett

men det är bara att bita ihop, och säga omelett


du finns i mitt huvud, jag kan inte sluta tänka

på dig och oss tillsammans, min kraft kan jag skänka

det finns ett par ord, som jag har inom mig

det är tre enkla ord som, jag älskar dig

Av josefine lundgren - 14 oktober 2010 17:49

jag bryr mig om dig, men du kanske inte ser

det bästa som finns, är att få se dig när du ler

jag kan inte släppa dig, ur mina tankar

jag försöker att andas, men hjärtat det bankar

jag stänger ute dig, från det huvudet

allting är kaos, men det känns ändå rätt

Av josefine lundgren - 11 oktober 2010 20:38

Jag tänker på dig, vill inte ens skiljas av döden

om du glömmer vem jag är, så titta ner i glöden

för då ser du mig, och jag torkar dina tårar

jag vet mycket väl, hur det känns när föräldrar sårar

mamma har funnits där, för oss sen vi kom till världen

men min pappa, han har förvirrats av allt under färden

men älskade bror, jag vet inte vad din far

håller på med just nu, jag kan inte tänka klart

jag försöker att fundera, men jag kan inte tänka

jag ser dig som min stjärna, på himlen ser jag dig blänka

jag älskar dig bror, jag tänker aldrig lämna dig

att leva utan dig, ja, fuck denna grej

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards