välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg under september 2010

Av josefine lundgren - 27 september 2010 16:11

tårarna rinner, nu har jag gett opp.

jag orkar, men det gör inte min kropp.

den får ta så mycket skit, som jag gör.

jag önskar en massa, varför inte bara gå & dö?

för jag är så jävla feg, så jag skäms över mig.

det är skitjobbigt för mig, att förklara för dig.

varför jag är som jag är, i din närhet.

jag är konstig, ja, jag vet.


men jag saknar sig så mycket, ville inte dra.

för ett liv utan dig, kan jag inte tänkas ha.

men kroppen har sagt stopp, jag får ge med mig.

men glöm aldrig, att jag, älskar dig!

...

Av josefine lundgren - 26 september 2010 19:01

Ja, du slet ut mitt hjärta, som du har haft i snart tre år.
Min själ ska kontrolleras, och det är något som du får.
För jag litar på dig, fastän jag stack.
För allting som du gjort, vill jag bara säga tack.

Av josefine lundgren - 26 september 2010 19:00

Jag förstörde mig själv, men du fann mig och sa stopp.
Du har aldrig sagt orden, men har ändå funnits där.
Du är mitt hjärta baby, jag kommer alltid vara kär.
Kärleken finns inte, men jag vet att du är där.
Håll hårt i dina händer, för det är där mitt hjärta bärs.

Av josefine lundgren - 26 september 2010 18:58

Plötsligt något knakade, jag tror det var min hjärna.
Eller kanske himmelen, där just du är min stjärna.
Du har alltid vatt etta, på min superlånga lista.
Om jag skulle lämna allt, så skulle du vara det sista.
Sen år tvåtusenåtta, ska alltid minnas dessa åren.
Du fanns alltid där, och läkte alla såren.
Jag var på botten, men du fick mig opp.

Av josefine lundgren - 26 september 2010 18:43

Tankarna dom snurrar, allting känns så tungt.
Jag finner många meningar, men aldrig nån punkt.
Jag känner mig förvirrad, men jag vet vad jag vill.
Dela mitt liv med dig, men du vill ta det chill.
Jag vill hålla din han, och jag vill vara din.
Du är stjärnan i mitt liv, och du är så jäkla fin.

Av josefine lundgren - 12 september 2010 17:24

mitt hjärta, försvann när du gick

du gör mig beröende, av dig får jag en kick

du finns i mina tankar, hela tiden, varje sekund

på natten när jag ska sova, får jag inte någon blund

det är tungt, att du nu vet hur det är

är det är dig jag vill ha, du har gjort mig kär

det har gått två långa år, men jag ger inte opp

jag älskar dig min vän, tills mitt liv en dag säger stopp

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards