välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

TACK TILL ALLA ER, NI ÄR BÄST.

Av josefine lundgren - 16 mars 2012 23:21
stödfamilj på helgen, och i skolan var det bråk
börja skriva mina känslor, som tillslut blev en låt
det fortsatte så, och jag blev klassad som smart
slagsmål på min fritid, men i skolan fick jag fart
ingen hjälp från socialen, allting fucka sig
fick ingen diagnos, fast jag var en bråkig tjej
bytte ofta skola, och fick skaffa nya vänner
minnena gör ont, men ingen fattar hur jag känner

lvu och ny familj, hela släkten blev splittrad
jag fucka upp mitt liv, men nu kan fan allting kvitta
jag röka och drack, och jag hatade skolan
jag drogs till idioter, för jag tyckte dom var coola
men år 2008, hitta jag mig som person
jag hitta skitbra polare, och fann tillbaks min tro
jag börja sköta skolan, men var fast i alkoholen
jag var på väg ner, men jag uppnådde målen

en gymnasieutbildning, och ett eget körkort
kan inte tro mina ögon, för tiden har gått fort
men om man tänker tillbaka, på hur jag har vatt
från att slåss och skrika, till att dela mys och skratt
jag vet vad som är äkta, ingen får mig falla ner
jag är stark nog att kämpa, för jag pallar ingen skit mer
tack till alla er, som har hjälpt mig att få frid
jag hade aldrig klarat detta, utan er bredvid

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:09

jag skriver denna låten, med ord från mitt hjärtaför just nu mår jag skit, och vill lätta på smärtanallting är kaos, men jag hoppas det blir braför vi förtjänar det bästa, vi nånsin kan hajag får skylla mig själv, som tog detta stegetoch felet som up...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:08

Ibland får du mig att tro, att du mår bra när du sårarNästan dagligen, får jag torka mina tårarLåser in mig på mitt rum, i hopp om att du ska förlåtaMen det kommer aldrig hända, så jag fortsätter gråtaFör vissa saker som du säger, gör fan ont i mitt ...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:06

Du passerar, och minnena svikerDu gör mig ledsen, när du bråkar och skrikerDag efter dag, så ramlar du nerJag förlåter dig ibland, men jag orkar inte merFör du är inte den, som du en gång har vattDen som höll om mig, och fick mig till skrattNej den p...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:05

Ibland gör det ont, minnena dom bleknar.Förlåt men det är inte konstigt, att jag tvekar.Din närvaro, den får mig att sakna.Snälla väck mig nu, för annars vill jag aldrig vakna.Jag gör mitt bästa, men det blir bara fel.Jag hade två alternativ, men kan...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:04

hon finner inga ord, hon torkar sina tårarhon känner sig bortglömd, ensam och såradhon skriver ner alla, sina ord ifrån hjärtathon vill gå vidare, och slippa all smärtanmen hon vet inte om, vilken väg hon ska taoch hur hon ska göra, för att hon ska m...

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards