välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg under januari 2011

Av josefine lundgren - 28 januari 2011 22:55

jag förlora något dyrbart, men du vann nått bra

fanns det inget mer, var jag ingenting att ha?

var blev allt av? allt som vi byggt

vi som höll ihop, och allt var så tryggt

jag saknar dig så mycket, ibland känns det så

men du vände ryggen mot mig, och jag lät dig gå

  

Av josefine lundgren - 24 januari 2011 16:04

bry dig inte, snälla skit nu i mig

för jag bryr mig inte längre, ett enda piss om dig

du har fuckat mitt liv, du bara snackar skit

stanna där du är, försök inte komma hit

för då nitar jag dig, det kan jag svära på

bara vänd dig om, om jag nu ber dig gå

jag hatar inte dig, men jag hatar den du är

och du har ingen anledning, att hålla på sähär

så försvinn ur mitt liv, annars pajar jag mitt

ge mig en enda chans, sen så kanske vi är kvitt

  

Av josefine lundgren - 19 januari 2011 20:45

jag hoppas och tror, på oss två igen

jag saknar din famn, min älskade vän

jag saknar min vän, den du var förut

vi hade det bra, men allting tog slut

jag sa inte mycket, men jag fanns ju där

du måste förstå, att du fått mig bli kär

jag försöker va nånannan, jag är inte jag

jag kämpar bara vidare, dag efter dag

jag ger aldrig upp, det kan jag svära på

men dåligt, ska man inte behöva må

det finns mycket i mitt hjärta, som jag vill säga till dig

men utan dig vid min sida, finns det ingenting för mig

jag känner mig förvirrad, men jag vet vad jag vill

ha dig vid min sida, för då står världen still

dina händer i mina, jag ber ej om mer

men tvekar du mot detta, så faller jag ner

för mig var allting bra, jag saknar dig så

men mina känslor för dig, kommer du aldrig att förstå

det gör ont i mitt hjärta, men måste säga det här

men du är den enda, som nånsin fått mig kär

  

Av josefine lundgren - 19 januari 2011 19:48

jag har dåliga dagar, men försöker ändå

ibland mår jag skit, men det får oavsett gå

jag går upp och går till skolan, men får ingen ro

det är svårt att fatta alt, var fan ska jag bo?

socialen bara stressar, jag känner mig så dum


finns mycket jag vill säga, men när det gäller blir jag stum

jag gömmer mina känslor, folk ser ingenting

jag vill ha det bättre, det måste ske en förändring

för jag känner mig så stressad, jag vill inte flytta

vill inte skaffa något jobb, eller va till nån nytta


jag vill bara va mig själv, och leva mitt liv

göra det som känns bra, och ta mina kliv

jag vill göra mina misstag, och bara få gråta

jag vill mista falska vänner, och sedan tvinga dom förlåta

  

Av josefine lundgren - 8 januari 2011 13:54

välkommen till världen, vår älskade prins

du har vatt efterlängtad, så länge jag minns

vi är så glada, att du äntligen finns här

förstod att du var på väg, men inte när

plötsligt kom du, så hastigt till oss

chockerade men glada, blev vi förstås

en nytt ljus i livet, vill bara hålla i dig

längtar efter att få se dig, och bara säga hej

  

Av josefine lundgren - 1 januari 2011 23:26

ni förstörde början, på mitt nya år

ni fick mig att släppa, tår efter tår

men sen hamna jag i famnen, på dom bästa

satte ner min påse, och sket i att festa

vi kollade raketer, och bara tog det lugnt

detta var nog den nyårsafton, som jag satte en punkt

  

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards