välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Min senaste låt till en speciell person!

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:09
jag skriver denna låten, med ord från mitt hjärta
för just nu mår jag skit, och vill lätta på smärtan
allting är kaos, men jag hoppas det blir bra
för vi förtjänar det bästa, vi nånsin kan ha
jag får skylla mig själv, som tog detta steget
och felet som uppstod, det var ju mitt eget
vem är jag, och varför gör jag såhär?
kan inte styra mina känslor, och nu har jag blivit kär

sitter och funderar, jag vill lita på dig
för att du är den enda, du är allting för mig
jag vet att jag är dum, som läser dina sms
men sen julen, allt är fuckat sen dess
jag ångrar allt jag gör, som inte är normalt
men att ha dig vid min sida, är något jag har valt
du får ta all min skit, och du stannar kvar hos mig
men jag vill att du förlåter, om jag förlåter dig

jag har gett upp, allt som jag har
så du och din familj, är det enda jag har kvar
jag försöker att göra, så gott som jag kan
och ibland är jag lycklig, och glad att jag fann
en människa som dig, som jag inte kan släppa
vill inte leva utan dig, och det kan jag inte hjälpa
du är det enda, jag vill se när jag vaknar
när vi är själva, finns det ingenting jag saknar

du har mitt hjärta, i dina egna händer
allt är upp och ner, men jag hoppas att det vänder
vill inget hellre, än att bara va med dig
försök att förstå, du betyder mest för mig
jag har aldrig känt såhär, nångång i livet
blicka upp mot himlen, för där står det skrivet
att allt ska bli bra, och att vi ska hålla sams
vi har båda två vatt svin, men ni kör vi en andra chans
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:08

Ibland får du mig att tro, att du mår bra när du sårarNästan dagligen, får jag torka mina tårarLåser in mig på mitt rum, i hopp om att du ska förlåtaMen det kommer aldrig hända, så jag fortsätter gråtaFör vissa saker som du säger, gör fan ont i mitt ...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:06

Du passerar, och minnena svikerDu gör mig ledsen, när du bråkar och skrikerDag efter dag, så ramlar du nerJag förlåter dig ibland, men jag orkar inte merFör du är inte den, som du en gång har vattDen som höll om mig, och fick mig till skrattNej den p...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:05

Ibland gör det ont, minnena dom bleknar.Förlåt men det är inte konstigt, att jag tvekar.Din närvaro, den får mig att sakna.Snälla väck mig nu, för annars vill jag aldrig vakna.Jag gör mitt bästa, men det blir bara fel.Jag hade två alternativ, men kan...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:04

hon finner inga ord, hon torkar sina tårarhon känner sig bortglömd, ensam och såradhon skriver ner alla, sina ord ifrån hjärtathon vill gå vidare, och slippa all smärtanmen hon vet inte om, vilken väg hon ska taoch hur hon ska göra, för att hon ska m...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:03

jag berättar hur jag känner, och tårarna brännerdet är bara mitt liv, så det är jag som bestämmerjag tänker tillbaka, ni får mig att saknaför utan er, vill jag fan aldrig vaknajag vänder och vrider, såren dom sviderkom och hämta mig, jag vill tillbak...

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards