välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg under oktober 2011

Av josefine lundgren - 19 oktober 2011 12:44

Lundgren - Jag tackar gud

made by: Josefine Lundgren 2011-10-19


Mina fina mamma, vet du att jag älskar dig

Tack för din kärlek, och orden som du värmer mig

Kan aldrig tänka mig, en sekund utan dig

Glöm aldrig mamma, du är älskad av mig


Kära pappa, jag hoppas du kan förstå

Varför jag aldrig, vill till dig och hälsa på

Jag är tvärtemot dig, för jag försöker sluta dricka

Men oavsett vad, så är jag alltid din flicka


Carro jag behöver hjälp, hör du mina skrik

Varför lämna du oss, och flytta upp till västervik?

Vi saknar dig, utan dig är det tomt

Det är ett hål i mitt hjärta, och det gör faktiskt ont


Lillasyster, jag finns här för dig jasmine

Jag älskar dig så mycket, och jag är glad att du är min

Behöver du mig, bara ring mig när som helst

Jag lovar att jag svarar, för du betyder ju mest




Min fina lillebror, nu har du blivit så stor

Du har störst plats i mitt hjärta, och jag älskar dig bror

Fast vi inte träffas ofta, så tänker jag på dig

Jag saknar dig, och jag vet du saknar mig


Jag trivs med dig Marie, du får mig alltid att le

Folk har svårt för all med glädje, men det är något du kan ge

Du har fått en hjärteplats, du betyder nått för mig

Det sägs att man blir hög på livet, men jag blir hög av dig


Du är så charmig, min lilla ewelina

Folk har gett mig en chans, och du har gett mig dina

Jag ska finnas där för dig, när du behöver mig som mest

Stunderna med dig, är då mitt liv är som bäst


Erik, du är en av mina bästa vänner

Du ser när jag är ledsen, och vet hur jag känner

Jag är jätte glad för dig, och du får mig må bra

Du är en sån pojke, alla människor vill ha


Ey emilia, vi bråkar iblann

Men vi har alltid roligt, och jag vet att vi kan

Kan vara sams, när det behövs som mest

Tillsammans är vi oslagbara, för vi är bäst


Niclas, min vän, jag är så himla glad för dig

Tack för allt stöd, och för du finns här för mig

Du kan få mig att skratta, fastän jag gråter

Och du kan göra dina misstag, för du vet att jag förlåter


tack för allt, jag är så glad för dig agneta

det finns ingen bättre, inte ens lönt att leta

du släppte in mig, för typ 10år sen

vi tappade kontakten, men tog upp den igen


emil, det finns inte mycket å sä

men när livet väl krisar, så finns du alltid där

du har stannat kvar vid sidan, fast all skit som har hänt

fast vi har bråkat, och tårar har bränts


du är ljuset i mitt liv casper, aldrig utan dig

när du kom till, förändrades allting för mig

jag fick en mening, att fortsätta leva

du läker mina sår, så fort jag får en reva





min bästavän, snart 12år med dig

och jag hoppas att du vet, att du betyder mest för mig

du är den där systern, som jag alltid velat ha

lämna aldrig mig, för med dig mår jag bra


ni är de få, som står mitt hjärta nära

att få va en del av er, det är en stor ära

när jag mår dåligt, och känner mig blek

öppnar ni armarna, och ger mig kärlek

det finns inget bättre, än ni som personer

era kvadratmeter, är mina frizoner

när jag är ledsen, så skänker ni glädje

olika minnen, men ni finns ju i varje


min tacksamhet, ska jag en dag visa er

släpp aldrig taget, bara visa mig mer

mer av allt, som ni lärt er genom tider

allt om kärlek och vänner, jag vet bara att det svider

det finns mycket jag vill sä, men det finns i min text

jag tackar gud, för jag fick en ny uppväxt

vart jag än går, vilken dag det än är

så finns jag vid er sida, ja, jag finns alltid här

Av josefine lundgren - 9 oktober 2011 23:52

känslor kan vara onödigt, och obesvarat

ofta finns det saker, man glömt och förklarat

orden försvinner, fast att man vill få det sagt

ännu ett steg tillbaka, sista kortet är lagt

jag faller sakta ner, återigen till botten

en stund har allt varit, både bra och toppen

det finns vissa människor, man inte kan vara utan

men släpper dom en, åker man tillbaks till första rutan

Av josefine lundgren - 8 oktober 2011 00:54
jag känner en smärta, som jag aldrig nånsin känt
och vissa saker, önskar man att dom inte hänt
jag vill tro att det blir bra, men jag kan börja drömma
att få min dröm till verklighet, kan jag bara glömma

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards