välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Minnena sviker.

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:06
Du passerar, och minnena sviker
Du gör mig ledsen, när du bråkar och skriker
Dag efter dag, så ramlar du ner
Jag förlåter dig ibland, men jag orkar inte mer
För du är inte den, som du en gång har vatt
Den som höll om mig, och fick mig till skratt
Nej den personen, är borta med vinden
Jag skriver förlåt, och fäller tårarna från kinden
Det gör så ont, när jag skriver det här

Men ett tag, var du den enda som fanns där
Men nu har du förändrats, och det stör jag mig på
Men om jag inte förklarar, hur ska du då kunna förstå
Att jag tycker om dig, och vad jag tänker och känner
Jag skakar i kroppen, och tårarna bränner
Har aldrig känt såhär, och jag tycker det är sjukt
Att jag trassla in mig, och inte längre kommer ut
Jag vet inte vad du vill, eller hur mår

Och om du inte förklarar, hur vill du då jag ska förstå
Jag kanske borde hålla käft, för det blir bara värre
Och minnena med dig, dom blir bara färre
Men snälla förstå, vill inte göra dig illa
För jag försöker att kämpa, pallar inte mer stå stilla
Lova mig en sak, glöm aldrig bort oss två
Och förlåt för att jag vänder, mig om och bara går
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:09

jag skriver denna låten, med ord från mitt hjärtaför just nu mår jag skit, och vill lätta på smärtanallting är kaos, men jag hoppas det blir braför vi förtjänar det bästa, vi nånsin kan hajag får skylla mig själv, som tog detta stegetoch felet som up...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:08

Ibland får du mig att tro, att du mår bra när du sårarNästan dagligen, får jag torka mina tårarLåser in mig på mitt rum, i hopp om att du ska förlåtaMen det kommer aldrig hända, så jag fortsätter gråtaFör vissa saker som du säger, gör fan ont i mitt ...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:05

Ibland gör det ont, minnena dom bleknar.Förlåt men det är inte konstigt, att jag tvekar.Din närvaro, den får mig att sakna.Snälla väck mig nu, för annars vill jag aldrig vakna.Jag gör mitt bästa, men det blir bara fel.Jag hade två alternativ, men kan...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:04

hon finner inga ord, hon torkar sina tårarhon känner sig bortglömd, ensam och såradhon skriver ner alla, sina ord ifrån hjärtathon vill gå vidare, och slippa all smärtanmen hon vet inte om, vilken väg hon ska taoch hur hon ska göra, för att hon ska m...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:03

jag berättar hur jag känner, och tårarna brännerdet är bara mitt liv, så det är jag som bestämmerjag tänker tillbaka, ni får mig att saknaför utan er, vill jag fan aldrig vaknajag vänder och vrider, såren dom sviderkom och hämta mig, jag vill tillbak...

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards