välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg under april 2011

Av josefine lundgren - 11 april 2011 20:50

nu är jag här igen, kan inte bara släppa dig

för du finns i mina tankar, och här inom mig

du kan inte försvinna, hur mycket jag än vill

och när du är i mina tankar, så står tiden still

jag försöker att glömma, men detta är sjukt svårt

jag vill bara vända om, men det känns rätt hårt

snälla hjälp mig, att kunna glömma dig

för jag kommer ju aldrig, att få bli din tjej

 

Av josefine lundgren - 11 april 2011 20:24

mina känslor för dig, blir bara starkare med åren
det fanns aldrig nån för mig, som läkte alla såren
men sen kom du in, och hjälpte mig opp
och hur du bar åt dig, har jag aldrig förstått
jag måste sä farväl, fast att jag inte vill
för nu ska jag flytta, dit världen inte står still
jag kommer att sakna, dig ännu mer
men inget förändras, och det är ändå ingen som ser
   

<3

Av josefine lundgren - 11 april 2011 20:23
jag saknar din närhet, jag saknar din röst
för med dig i mitt liv, fanns du där som en tröst
nu lever jag utan, din närvaro och dig
det är svårt att förklara, men du betyder nått för mig
jag tänker för mycket, på oss och på dig
när allting är stressigt, finns du ändå hos mig
jag släpper dig aldrig, fast jag borde ju det
men varför det är så, är det ingen som vet
   

<3

Av josefine lundgren - 11 april 2011 20:22
ibland kan jag känna, att allting är kaos
att allt går för snabbt, och jag behöver en paus
min saknad till dig, den gör ofta ont
för utan dig här, är mitt liv ännu tomt
min kärlek finns kvar, jag är ännu kär
och livet är hårt, när du inte är här
lämna mig inte, för jag behöver dig nu
det finns bara en, och den enda är du
   
Av josefine lundgren - 4 april 2011 21:27
if i close my eyes, would you se my pain
and when the windows is closed, and outside there is rain
i miss your touch, and i miss you so
you left me alone, but i wont let you go
sometimes i cry, maybe today but now tonight
tell me if you can see, that this isn't right
please take my hand, and don't go away
i like you girl, i just want you to say

 

Av josefine lundgren - 1 april 2011 22:16

vår fina ängel, vi vet att du vakar

dina sjuka skämt, kan jag ibland sakna

du kom in i mitt liv, det skulle vara så

men det vara inte länge, och det är svårt att förstå

jag kände mig trygg, när du tog hand om mina nära

speciellt min amanda, för ihop var ni så kära

jag har svårt att ta till mig, att detta har hänt

men jag ser var du är, för på himlen är det tänt

vaka över oss, och ta hand om dig nu

vi glömmer dig aldrig, allt vi saknar är du

 

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards