välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Du är något viktigt jag har.

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:08
Ibland får du mig att tro, att du mår bra när du sårar
Nästan dagligen, får jag torka mina tårar
Låser in mig på mitt rum, i hopp om att du ska förlåta
Men det kommer aldrig hända, så jag fortsätter gråta
För vissa saker som du säger, gör fan ont i mitt hjärta
Kanske skoj från din sida, men min själ fylls av smärta
Det är faktiskt inte kul, när du bara håller på
Ibland vill jag packa allt, be dig dra och bara gå

Men det är någonting, som får mig att stanna kvar
Du fick en plats hos mig, du är nått viktigt jag har
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:09

jag skriver denna låten, med ord från mitt hjärtaför just nu mår jag skit, och vill lätta på smärtanallting är kaos, men jag hoppas det blir braför vi förtjänar det bästa, vi nånsin kan hajag får skylla mig själv, som tog detta stegetoch felet som up...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:06

Du passerar, och minnena svikerDu gör mig ledsen, när du bråkar och skrikerDag efter dag, så ramlar du nerJag förlåter dig ibland, men jag orkar inte merFör du är inte den, som du en gång har vattDen som höll om mig, och fick mig till skrattNej den p...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:05

Ibland gör det ont, minnena dom bleknar.Förlåt men det är inte konstigt, att jag tvekar.Din närvaro, den får mig att sakna.Snälla väck mig nu, för annars vill jag aldrig vakna.Jag gör mitt bästa, men det blir bara fel.Jag hade två alternativ, men kan...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:04

hon finner inga ord, hon torkar sina tårarhon känner sig bortglömd, ensam och såradhon skriver ner alla, sina ord ifrån hjärtathon vill gå vidare, och slippa all smärtanmen hon vet inte om, vilken väg hon ska taoch hur hon ska göra, för att hon ska m...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:03

jag berättar hur jag känner, och tårarna brännerdet är bara mitt liv, så det är jag som bestämmerjag tänker tillbaka, ni får mig att saknaför utan er, vill jag fan aldrig vaknajag vänder och vrider, såren dom sviderkom och hämta mig, jag vill tillbak...

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards