välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg under juli 2010

<3

Av josefine lundgren - 28 juli 2010 21:19

detta året, det förflutna bara lämnades
du kom in i mitt liv, och allting förändrades
när jag tänker på dig, så försvinner all min smärta
amors pil i din hand, och du träffade mitt hjärta
vår första puss, jag minns den såväl
det var samma kväll, jag ville ha nån ihjäl
dina ord får mig somna, och vilja vakna
händer någonting, är du allt jag kommer sakna
när mina tankar äntligen, kommer till ords
så får du veta, vad du är här inombords
jag är nere, när du inte är här
och om jag ska vara ärlig, så tror jag, jag är kär
det bästa som finns, är att vara i din famn
du är det bästa i mitt liv, ska alltid minnas ditt namn
inatt när jag drömde, jag såg dig igen
du är vacker, och du är mer än en vän
vi finns för varandra, vi båda förstår
vad vi tycker och tänker, och hur vi mår
du är bra på alla sätt, jag vill att du blir min
släpper du in mig, är jag beredd på att bli din
aldrig utan dig, för, du är den enda
står du vid min sida, så kan ingenting hända
du betyder allt för mig, jag kommer alltid finnas där
och håller vi ihop, kan inget skilja oss isär

Av josefine lundgren - 28 juli 2010 21:16

det är en sak, som du måste förstå

släpp aldrig taget, vänd om, och bara gå

för det finns fler än du, som inte mår bra

och ett helvete till liv, är ingenting att ha

har gått igenom detta innan, om och om igen

men nu, så är det, ganska längesen

det finns mycket som händer, man måste få tänka

jag har en massa kraft, som jag gärna kan skänka

du ska älska din familj, dina nära och kära

du får kärlek tillbaks, så smärta, slipper du att bära

jag älskar dig, du kommer alltid va min kung

ge inte upp, för du är fortfarande ung

barnet som du bär, det ska jag hjälpa dig med

fast att du sa sanningen, som verkligen sved

jag är inte normal, det vet jag mycket väl

men varför få mig att gråta? snälla, ge mig ett skäl

vi har haft våra stunder, jag kan faktiskt få dig glad

för det liv du lever nu, det är ingenting att ha

jag vill hjälpa dig, och alltid kunna finnas där

och ge en bra framtid, till barnet som du bär

allting gick så fort, och nu är du gravid

om något skulle ändras, må det vila i frid

jag är orolig för dig, men jag bara bryr mig om

behöver du någon tröst, se då bara till och kom

Av josefine lundgren - 25 juli 2010 21:00

jag saknar dig, när du inte är här

jag vill bara vara i din famn

vet inte riktigt, men kanske är jag kär

men jag ska inte skriva ditt namn

för innerst inne, vet bara vi

hand i hand, du och jag

med dig bredvid mig, så känner jag mig fri

jag saknar dina djupa, andetag

Av josefine lundgren - 25 juli 2010 16:10

när jag ber mina böner, vet jag att du hör

du finns vid min sida, och rättar de fel jag gör

du finns för min familj, och våra nära

dig i mitt hjärta, ska jag föralltid bära

du har hjälp mig på vägen,

och finns i alla lägen

tack för allt du gör,

jag älskar dig tills jag dör

Av josefine lundgren - 22 juli 2010 11:01

Basket & grill

världen stod still

igår på dagen

det pirra i magen

du och din vän

vi ses snart igen

Av josefine lundgren - 20 juli 2010 15:10

Hand i hand, genom parken

Med dig känner jag mig, som en stark en

Det finns inga ord, du är mer än underbar

Lämnar du mig har jag ingenting kvar.

Av josefine lundgren - 18 juli 2010 14:39

Jag tror att gud var med mig idag,

jag var verkligen, mitt riktiga jag.

Du får mig att le, hela denna dagen,

fast att jag imorse, hade ont i magen.

Du är så fin, och jag blir så gla,

att jag dig vid min sida, nu kan få ha.

Av josefine lundgren - 16 juli 2010 14:37

Du försämrades, och lyftes sakta upp,

som en berg och dalbana, fast utan gupp.

Jag saknar dina kloka ord,

min fina ängel, på vår jord.

Himlen ska vara glad, över att ha dig,

älskade morfar, jag ska alltid va din tjej.

Jag saknar våra stunder, natt som dag,

jag var så ledsen, över att se dig så svag.

Du finns i mitt hjärta, jag älskar dig så,

jag ville inte släppa taget, och låta dig gå.

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards