välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av josefine lundgren - 7 juni 2011 20:39
tårarna dom rinner, varför gör du såhär?
kommer hit och vänder, bara sådär?
det gör ont i mitt hjärta, när du är som du är
vart är den vännen, som alltid fanns där?
du finns inte längre kvar, och det är svårt att förstå
kanske jag måste släppa taget, och låta dig gå
jag har inte längre mod, jag bara gråter
om du kommer tillbaka, vet jag inte om jag förlåter
för jag har gjort det gång på gång, men du märker inte det
att bara tänka tanken, på att prata med nån som inte vet
gör mig illamående, för ingen skulla fatta
jag saknar de nätter, då vi bara skratta
vart tar det vägen, det försvinner sakta bort
att du försvinner ur mitt liv, tar jag rätt hårt
jag vill inte bli lämnad, av en människa jag älskar
men det brukar oftast bli så, när nån blir förälskad
   

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards