välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg den 27 september 2011

Av josefine lundgren - 27 september 2011 19:21
jag kommer aldrig glömma, alla dagar som vi haft
de dagar du har tröstat mig, och gett mig kraft
alla minuter, som vi har tillbringat ihop
du hjälpte mig upp, när jag kalla på rop
jag var tyst, men du fattade ändån
ville inte vara kvar, jag ville bort härifrån
men du greppade min hand, och du håller den hårt
stanna här hos mig, för utan dig vill jag bort

kommer aldrig kunna förklara, hur glad jag är för dig
hur bra du faktiskt är, du är en förebild för mig
alla skratt du delar med dig, dom får mig på humör
och vad som än blir fel, så vet du vad du gör
Av josefine lundgren - 27 september 2011 19:20
jag har kämpat hela livet, för att allting ska bli bra
men hur mycket folk än stöttar, så blir jag aldrig gla
det är ett tomt hål i mitt hjärta, som aldrig kommer läka
jag skulle inte ge upp, men vi är inte längre säkra
tårarna bränner, jag vill inte vara kvar
för jag har förändrats, jag är inte underbar

jag är så dum, som en människa kan bli
och trots allt, så är jag fortfarande fri
helt ensam, kvar här i min lya
jag tappa mina vänner, och ville hitta nya
men jag kommer aldrig finna, några som stannar kvar hos mig
för det enda jag tänker på, är mitt eget liv och dig

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards