välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg under februari 2012

Av josefine lundgren - 2 februari 2012 16:02
vad du än tror, så lyssnar jag på va du sär
förlåt för jag blir arg, men tack för att du stannar här
det känns bra, att du finns här för mig
för var skulle jag stått nu, om det inte var för dig

jag har kämpat, men du får mig kämpa mer
du reser mig upp, när jag faller ner
du hjälpte mig med körkortet, jag fixa teorin
du har tatt en massa skit, för att jag har vatt ett svin

så nu är det min tur, att få finnas där för dig
hjälpa dig upp, såsom du nu har gjort för mig
vid varandras sida, så kan vi klara detta
kämpa vidare, och göra allt svårt till lätt (ahh)
Av josefine lundgren - 2 februari 2012 16:00
steg efter steg, dag efter dag
allt är upp och ner, men jag andas mina andetag
snart är det jul, som jag hatar mest av allt
massa sår på mina händer, bara för att det är kallt
vad är det med mig? jag mår inte bra
jag är trött hela tiden, och kan inte va gla
det går inte att förklara, men jag vill ju så gärna
jag blickar upp mot himlen, för där finns min ledstjärna

alla papper, som bara ligger på mitt bord
gör mig förstörd, och jag finner inga ord
ni vill att jag ska må bra, men det blir bara värre
och timmarna på dygnet, dom blir bara färre
ingen ser, för jag visar inte det
trött och sliten, men jag slipper ensamhet
jag vill inte längre, jag vill bort härifrån
nu sluta jag att skriva, för ingen bryr sig ändån
Av josefine lundgren - 2 februari 2012 15:58
allt hemsk, som har hänt i mitt liv
försöker jag förtränga, så jag fortsätter skriva
jag har klarat av problemen, på eget vis
förstår inte nått, av alla papper som skrivs
jag pallar snart inte, alls att kämpa vidare
men jag måste, för jag är fan en krigare
Av josefine lundgren - 2 februari 2012 15:54
jag försöker att kämpa, men vad kämpar jag för
tänker på allt skit, är det enda jag gör
jag är förvirrad, soc dom bara klabbar
med pengar och beslut, är dom fan inte snabba
jag klättrar upp, men jag faller snart ner
jag sätter mig ner, knäpper händerna och ber
jag ber till min gud, för jag vet att han finns
men tårarna faller, och alla minnen jag minns

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards