välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av josefine lundgren - 6 juli 2010 23:55

jag ställer frågor, du behöver inte svara
bytheway, det är svårt att förklara
jag kommer alltid minnas, allt som du skrev
du måste ju få veta, hur jätteglad jag blev
du får mig att le, du är finast på jorden
du är unik, ja, jag skänker dig dom orden
jag är glad för dig, och jag visar respekt
en framtid med dig, kan säkert bli perfekt

Av josefine lundgren - 6 juli 2010 23:54

yeah, det gör ont när nån sårar
och ofta, man släpper många tårar
att förklara, är inte det lätta
och det är svårt, att ha ork till att berätta
jag tänker på dig, jag kan inte glömma
du finns med mig, och i mina drömmar
du är mitt ljus, det kan nog bli vi
kära gode gud, kom och ge mig energi

Av josefine lundgren - 6 juli 2010 23:54

just nu, så känns allting så fel
jag vill bara, ha mitt hjärta helt
jag vill få finna, den enda rätta
det är så svårt, att förklara just detta
allting står still, jag fattar ingenting
om något blir fel, så ge mig en varning
saker och ting, kan hända akut
och typiskt nog, få ett dåligt slut

Av josefine lundgren - 6 juli 2010 23:53

jag minns när jag var yngre, och allting som jag gjorde
jag gjorde allting, som unga inte borde
yeah, jag vet inte, hur jag ska förklara
och jag har frågor, som ingen kan besvara
herregud, så mycket jag har kämpat
och allt negativt, ifrån förr som jag har lämnat
det finns inget, som jag kan kalla vi
men med dig i mitt liv, så känner jag mig fri

Av josefine lundgren - 6 juli 2010 23:53

jag älskar dig, och jag vill bara få finnas
minnena med dig, ska jag fortsätta minnas
det går inte, men jag vill vara mer än vänner
det är sjukt, så ont det gör, när hjärtat det bränner
jag hoppas att du vet, vad detta innebär

Av josefine lundgren - 6 juli 2010 23:52

lyssna riktigt noga, du ska få höra att jag gråter
vi har båda gjort ett misstag, men jag vill att vi förlåter
jag släpper inte taget, kommer aldrig glömma dig
för du var en av de få, som faktiskt räddade mig
jag försöker att leva, men det är svårt med det här
för sakta men säkert, bryts mitt hjärta isär
jag är ledsen, att det blev sådär sist
att ignorera varandra, det är ganska trist
men som sagt, mitt hjärta är krossat
jag skulle ha följt med dig, jag skulle inte trotsat

Av josefine lundgren - 6 juli 2010 23:51

fråga om jag saknar dig, jag skriker javisst
jag har ingen ork, och allting är pisst
fråga hur jag mår, jag kan bara säga okej
för detta mellan oss, är en förvirrad gammal grej
jag tänker tillbaka, vill bara ligga i din famn
dom flesta vet om det, ska inte skriva ditt namn
jag vägrar att glömma, allt som vi byggt
jag vill ha dig här igen, så jag kan somna tryggt
du var min prins, och jag var din tjej
du vill att jag ska glömma dig, men jag kan inte, nej

Av josefine lundgren - 6 juli 2010 15:43

Jag älskar dig, vad betyder orden?

Du är det finaste på jorden.

Jag förstår inte, dess innebörd,

sträck på dig, så att du blir hörd.

Man vet inte mycket, man känner sig sliten.

Du är ingen människa, för du är så liten.

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards