välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Tillägnad Sandra! <3

Av josefine lundgren - 25 september 2011 22:36
kommer du ihåg, alla dagar vi spenderat?
och tiden vi var splittrade, men det har passerat
för jag orkar inte längre, att vara utan dig
du är min enda bästavän, och betyder allt för mig

du är som min syster, i allas ögon även mina
och allting som ni gjort för mig, ni är så fina
du och din familj, tack så mycket för allt stöd
ni har störst plats i mitt hjärta, och finns där även när jag dör

jag sitter ofta, och bara stirrar på min telefon
du har blitt vuxen, och har en underbar son
jag väntar på att du ska ringa, eller skicka ett mess
vill bara hålla om dig, oh jag längtar tills vi ses

ännu oftare, än vad vi gör nu
någonting saknas, och det är du
min andra halva, tiden bara går
saknaden är stor, och det känns som flera år

sen vi prata massa minnen, bara du och jag
vill ha tillbaka det, jag tänker på det varje dag
jag vill ha dig vid min sida, vartende minut
vill aldrig splittras, vill inte tiden ska ta slut

du har den andra halvan, av mitt hjärta lilla vän
jag saknar oss, jag vill uppleva allt igen
alla fester, alla helgalna kvällar
men jag får bita ihop, och ta det som en smäll

kanske dags att vakna upp, och börja mogna
jag har varit ganska dum, men lyssna nu noga
varje dag utan dig, betyder ingenting alls
jag försöker att kämpa, men jag känner mig kall

jag vill vara den där syster, som du aldrig nånsin fick
jag vill inte bli ihågkommen, som vännen som gick
vill hålla din hand, och aldrig släppa taget om dig
jag vill se din son växa, för han betyder nått för mig

jag lovar jag ska bättra mig, och va en förebild
försöka att lugna mig, och sluta vara vild
jag älskar dig sandra, du är värd mer än det här
och jag ska bli den bästa vännen, som alltid finns där
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:09

jag skriver denna låten, med ord från mitt hjärtaför just nu mår jag skit, och vill lätta på smärtanallting är kaos, men jag hoppas det blir braför vi förtjänar det bästa, vi nånsin kan hajag får skylla mig själv, som tog detta stegetoch felet som up...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:08

Ibland får du mig att tro, att du mår bra när du sårarNästan dagligen, får jag torka mina tårarLåser in mig på mitt rum, i hopp om att du ska förlåtaMen det kommer aldrig hända, så jag fortsätter gråtaFör vissa saker som du säger, gör fan ont i mitt ...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:06

Du passerar, och minnena svikerDu gör mig ledsen, när du bråkar och skrikerDag efter dag, så ramlar du nerJag förlåter dig ibland, men jag orkar inte merFör du är inte den, som du en gång har vattDen som höll om mig, och fick mig till skrattNej den p...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:05

Ibland gör det ont, minnena dom bleknar.Förlåt men det är inte konstigt, att jag tvekar.Din närvaro, den får mig att sakna.Snälla väck mig nu, för annars vill jag aldrig vakna.Jag gör mitt bästa, men det blir bara fel.Jag hade två alternativ, men kan...

Av josefine lundgren - 9 maj 2012 21:04

hon finner inga ord, hon torkar sina tårarhon känner sig bortglömd, ensam och såradhon skriver ner alla, sina ord ifrån hjärtathon vill gå vidare, och slippa all smärtanmen hon vet inte om, vilken väg hon ska taoch hur hon ska göra, för att hon ska m...

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards