välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av josefine lundgren - 7 juli 2011 22:34
det finns inget du
det finns inget jag
det finns inget vi
det finns inget oss

men jag tänker på dig nu
och hela tiden varje dag
är fortfarande inte fri
och jag kommer inte loss

du hörde inte mina ord
du såg inte mina blickar
du kände inte mina hjärtslag
du lyssnade bara på allt snack

detta känns som ett lidande mord
du ignorerar när jag skickar
jag kommer aldrig bli mitt riktiga jag
för alla dessa såren kan jag aldrig säga tack
   
Av josefine lundgren - 7 juli 2011 22:22

vad betyder orden, när du inte menar det du säger?

du är inte dig själv, men du kan charma många tjejer

du har charmat mig, och fått mig på fall

men när vi möts, så är du både kylig och kall

det blir smärsamt i mitt hjärta, jag vill bara därifrån

och när jag har försvunnit, har du fått sms i din telefon

du vet vad du gör, men du tänker inte klart

att du bara finns i världen, är helt underbart

men jag hatar när du inte, gör som du borde

följ ditt eget hjärta, och gör det som jag aldrig gjorde

 

Presentation


fuck detta, fuck det hela.
fuck den vänskapen,
som vi en gång dela.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards