välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg den 8 december 2010

Av josefine lundgren - 8 december 2010 16:50

försöker glömma det som kommer, och det som går

men min högsta önskan, är att du ändå förstår

för just nu fattar du, inte ett skit av mitt liv

du har tusen frågor, så sätt dig ner och skriv

fråga vad du vill, så ska jag ge dig ett svar

ge dig ord från mitt hjärta, av delen som finns kvar

för min andra hjärtehalva, har försvunnit för gott

jag tog tiden jag behövde, men han hade förbrått

  

Av josefine lundgren - 8 december 2010 16:45

jag backar bakåt, jag fattar ingenting

och tankarna dom snurrar, bara omkring

jag har svårt för att somna, för jag vill ha dig här

du äger mitt hjärta, och jag bara svär

kan inte leva utan dig, allting är kaos

jag ville börja om, men du ville ha en paus

som aldrig kommer sluta, tills dagen jag där

du bryr dig inte längre, du skiter i vad jag gör

  

Ovido - Quiz & Flashcards