välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg den 14 december 2010

Av josefine lundgren - 14 december 2010 17:45

hjärtat slår snabbare, hela livet är kaos

jag vill trycka på spole, men får nu välja paus

för allting går så fort, men allting tar tid

till er som ligger under jorden, vila i frid

jag saknar er så, att jag skänker massa tårar

hinderna i mitt liv, är något som försvårar

detta är inte lätt, men jag verkligen försöker

har fått kontroll om mig liv, fast jag vet att jag röker

det är inte bra, och jag vill verkligen sluta

jag försöker klättra upp, men vägen börjar luta

tack för ert stöd, jag säger stolt tack

tack för hjälpen, när jag plötsligt var back

  

Av josefine lundgren - 14 december 2010 15:17

allting blir svart, jag sjunker ihop

jag ser ingenting, och kallar på rop

allt är ditt fel, blodet bara rinner

och hoppas att gud, gör så jag försvinner

för jag orkar inte leva, här i denna skiten

för ni anser att jag, är den enda som är liten

men det är inte stor skillnad, mellan oss

jag får fatt i mina cigg, och drar in ett bloss

sen försinner all min hörsel, jag tror att jag flyger

men egentligen så är det, himelen som smyger

han hämtar mig nu, min resa är slut

jag hatar att allt, inte blir som förut

  

Ovido - Quiz & Flashcards