välkommen till min blogg, mitt liv och mina tankar i ord !

Alla inlägg den 31 december 2010

Av josefine lundgren - 31 december 2010 15:58

jag hoppas detta året, får ett lyckligt slut

jag kom in i labyrinten, men har svårt att hitta ut

jag vill inte vara kvar, härinne med dig

men att hitta vägen ut, är en underlig grej

har försökt med alla vägar, men det går inte bra

jag hade mina mål, men fick inte det jag ville ha

i mitt hjärta, har du satt dina spår

jag skriver: i love you, och släpper sen en tår


detta året, har bara varit skit

jag försöker ta mig loss, men jag hittar inte dit

vill sluta röka, och kanske dricka

men vill ändå, inte vara mammas flicka

jag försöker att kämpa, men kan inte slå läger

jag dämpar mina känslor, med en 75a jäger

ni drar mig tillbaka, jag är inte längre säker

halsa det sista, och regnet bara vräker

  

Ovido - Quiz & Flashcards